Öncelikle üretim, pazarlama ve satış stratejisi olarak ev dışı tüketimi ve parekende sektörünü benimsemiş olmamız, hedefe odaklı uygulamalarda, sahada en iyisi, en kalitelisi ve lider konumda olmamızı sağladı. Ayrıca, hedeflediğimiz tüketicilerimizin ihtiyaçlarını daha doğru karşılayabilme gücünü verdi.
Üretimin ve sevkiyatın hiçbir aşamasında, kaliteden asla ve asla ödün verilmedi.
Üretim maliyetlerinin düşürülmesi anlamında yapılan her uygulamada kaliteden taviz verilmemesi, ürünlerin her zaman aynı kalite ve lezzette tüketicinin kullanımına sunulmasını sağladı.
Bu anlamda tüketicilerimizin güvenini kazandık.
Üretim alanındaki yeni yatırımlar yapmaktan aslan kaçınmadık. En son sistem teknolojileri, üretim ve yönetime katmaya özen ve istek gösterdik. Üretimde ar-ge çalışmalarımıza, zaman ve ödenek ayırdık. Buna süreklilik kazandırdır. Her üretim hattının ciddi kontrolünü ve her üretimden sonra numune alarak inceleme yapmayı alışkanlık haline getirdik.
Üretimde hammaddelerin sağlanmasında ciddi olduk. Kaliteli ve en iyi hammaddelerin temininde 1. sınıf malzeme kullanmak, ana felsefemiz ve uygulamamız oldu. Kontrol yapmadan, test etmeden hiçbir hammadde almadık ve kullanmadık. Böylelikle tüketicimizin sağlığını ve ağız tadını bozmadık.